poniedziałek, 9 lutego 2015

"ciesze się że mam siatkówkę"

Witam wszystkich!
Dzisiaj trochę odbiegam od tematu siatkarskiego choć też do tego będę nawiązywać. 
W związku w pewnym wydarzeniem jakie miało miejsce w dosyć dalekiej przeszłości coś mnie natknęło na takiego posta.Nie wiem czy umiem tak ładnie łączyć ze sobą myśli żeby przekazać wam to co chce,ale postaram się.
Zastanawiam się mianowicie dlaczego żyjemy w tak okropnym i zakłamanym świecie.Uwierzcie że cenie sobie jak złoto ludzi którzy są dla mnie szczerzy i kiedy ich potrzebuje zawsze są i nigdy nie powiedzą złego słowa w moją stronę.Inni zaś potrafią przekopać cały internet żeby tylko znalezć moje kompromitujące zdjecię czy wypowiedz sprzed kilku lat,żeby jeden słowem mi dopiec nie patrząc po drodze na to że ranią innych ludzi,nie tylko mnie.Dziękuje bogu za moich przyjaciół i przyjaciółki którzy są ze mną w każdej chwili i którzy czynią moje życie piękniejsze .Budzę się i wiem że mam dla kogo przeżyć ten kolejny dzień,odliczam dni do spotkań z nimi bo nie mieszkam niestety tak blisko siebie żeby widywać się codziennie.
Staram się szanować ludzi i pomagać im w każdej sytuacji ale serce mnie boli kiedy ktoś odpłaca mi się chamstwem i bezczelnością.Nie chce przytaczać konkretnych przykładów bo nikt nie lubi kiedy ingeruje się w jego życie. 
Ciesze się że mam siatkówkę,bo patrząc na to wszystko co się dzieje,gdyby nie ona nie miałabym przyjaciół.Mówię szczerze,siatkówka nadaje sens mojemu życiu.Nawet wtedy kiedy wieczór spędzę płacząc jak po Igrzyskach Olimpijskich w Londynie kiedy chłopcy zostawili na boisku całe serce i jeszcze więcej a wrócili z nich jak wielcy przegrani.Dziękuje bogu za osoby które mnie otaczają,za rodziców którzy wspierają mnie w realizowaniu swoich pasji i zawsze mnie wspierają.Mam cudowne życie,chociaż wiem że często tego nie doceniam.Czasem siadam i rozmyślam,i wiecie co?Mam wszystko.Mam rodzinę w komplecie,mam przyjaciół,mam dach nad głową,mam pasje i po prostu jestem szczęśliwa kiedy o tym wszystkim myślę,kiedy przypomnę sobie wszystkie miłe chwile z mojego życia. 
Rok temu byłam w innym miejscu niż jestem teraz.Rok temu żyłam marzeniami i żyje nimi dalej,tyle że te wcześniejsze już spełniłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz